• 08-04-2009, 22:34:44
    #1
    Arkadaşlar vps yi yeni alacam ama çok kararsızım hangi vps yi alsam diye düşünüyorum lin mi? win mi? diye yardımcı olursanız sevinirim ve aralarındaki farklar nelerdir? bide win de normal masaustun oluyormus sanırsam lin de de öle masaustu varmı?çok teşekkür ederim şimdiden
  • 08-04-2009, 22:40:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Linux'a SSH ile erişim sağlarsınız.Windows'ta ise uzak masaüstü bağlantısı ile kendi pcnizi yönetiyormuş gibi yönetebilirsiniz.Windows genellikle asp ve asp.net sistemlerinden üst düzey performans verebilir.Linuxta ise Php uygulamalarını sorunsuzca çalıştırabilir aynı zamanda Seo özelliğini kullanabilirsiniz Windowsta seo yoktur.( Asp sistemlerde 404 sayfası ile yapılabilir ).

    Şuanda en çok tutulan linuxtur.Tabi hangisini alacağınız sizin kararınızı kalmış.Daha çok hangi web yazılımlarını kullanıyorsanız , buna göre bir seçim yapabilirsiniz.

    Saygılar...
  • 08-04-2009, 22:40:51
    #3
    Merhaba,

    İhtiyaca göre değişir hocam. Windows Remote = Linux SSH
  • 08-04-2009, 22:46:34
    #4
    infobilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linux'a SSH ile erişim sağlarsınız.Windows'ta ise uzak masaüstü bağlantısı ile kendi pcnizi yönetiyormuş gibi yönetebilirsiniz.Windows genellikle asp ve asp.net sistemlerinden üst düzey performans verebilir.Linuxta ise Php uygulamalarını sorunsuzca çalıştırabilir aynı zamanda Seo özelliğini kullanabilirsiniz Windowsta seo yoktur.( Asp sistemlerde 404 sayfası ile yapılabilir ).
    Şuanda en çok tutulan linuxtur.Tabi hangisini alacağınız sizin kararınızı kalmış.Daha çok hangi web yazılımlarını kullanıyorsanız , buna göre bir seçim yapabilirsiniz.
    Saygılar...
    çok teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için benim genellikle forum olur bazende sırket sıtesı olacak vps de ve bırde ben vps yabancıyım fasla bır bılgım yok lınux da kodları fazla bılmıyorum neyı nasıl yapılacagını ama wındows da masaustu kullanıyormussun gıbı bır olay varmıs benım ıcın oyle bırsey kolay olur yada lınux da da varmı o masaustu olayı?
  • 08-04-2009, 22:49:20
    #5
    Hoax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için benim genellikle forum olur bazende sırket sıtesı olacak vps de ve bırde ben vps yabancıyım fasla bır bılgım yok lınux da kodları fazla bılmıyorum neyı nasıl yapılacagını ama wındows da masaustu kullanıyormussun gıbı bır olay varmıs benım ıcın oyle bırsey kolay olur yada lınux da da varmı o masaustu olayı?
    Genelde forum olucaksa, siz linux vps tercih edin. Fazla bilmeniz önemli değil. Vps yönetim konusunda destek veren bir firmadan vps temin ederseniz fazla zorluk çekmeyeceksiniz. Sonuç olarak uzman bir sistem yöneticisi olmanız gerekmiyor. Gerekli bilgileri hizmet aldığınız yer öğreticektir.
  • 08-04-2009, 22:51:45
    #6
    RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde forum olucaksa, siz linux vps tercih edin. Fazla bilmeniz önemli değil. Vps yönetim konusunda destek veren bir firmadan vps temin ederseniz fazla zorluk çekmeyeceksiniz. Sonuç olarak uzman bir sistem yöneticisi olmanız gerekmiyor. Gerekli bilgileri hizmet aldığınız yer öğreticektir.
    peki bu linux vps de masaustu varmı wındows dakı gıbı? yada yukleyınce olurmu?
  • 08-04-2009, 22:54:54
    #7
    Hoax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki bu linux vps de masaustu varmı wındows dakı gıbı? yada yukleyınce olurmu?
    Evet var vncyi kurman gerekiyor...
  • 08-04-2009, 22:57:17
    #8
    Creep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet var vncyi kurman gerekiyor...
    kapladıgı alan çok mu olur o masaüstü'nün kurdugumuz zaman?
  • 08-04-2009, 22:59:55
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba ,

    msn@argnetworks.com eklerseniz detaylı görüşebiliriz.

    Telefon : 0232 461 95 20 Mobil CEP : 0 (505) 639 04 04
    Adres : 289 Sok. No:2 Körfez İş Merkezi Kat:1 Daire:111 Bornova-İZMİR
    Web : ARGNetworks Web Hosting, PHP Hosting, Radyo Hosting, İzmir Hosting, Reseller Hosting, ASP Hosting, Vps Sunucu