• 08-04-2009, 23:02:58
    #10
    Creep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet var vncyi kurman gerekiyor...
    Boyutu çok yüksek değil rahatlıkla kurup kullanabilirsin
  • 08-04-2009, 23:07:37
    #11
    ben windows olanini kullaniyorum fakat linuxa göre sanki daha yavaş gibi,
    birde plesk panel çok kötü, cpanel süper.
  • 08-04-2009, 23:18:36
    #12
    Hoax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki bu linux vps de masaustu varmı wındows dakı gıbı? yada yukleyınce olurmu?
    Hiç denemedim fakat, forumlarda yazdığına göre oluyor. Ama ne kadar sağlıklı olur bilinmez
  • 09-04-2009, 01:42:47
    #13
    Merhaba,

    @RAMBilisim'e katılıyorum, ne kadar sağlıklı olup olmayacağı yeni bir tartışma konusudur.

    Linux'mu Windows'mu sorunuza gelince, genellikle forum ve şirket sitesi ağırlıklı olacak ise ve forumlar php script'ler ile çalışıyorsa kesinlikle Linux tavsiye ederiz. SSH üzerinden rahatlıkla işlem yapabilirsiniz Uzak Masaüstü o kadarda önemli bir olay değil, siz yapamazsanız hizmeti aldığınız yerden rica edersiniz onlar yapar. Yada vps'i alırken kurulması istediklerinizi kurdurursunuz.

    Eğer yardımcı olabileceğimiz konular var ise aşağıdaki iletişim bilgilerimizden irtibat kurabilirsiniz.

    Saygılar.

    ART Projection | İnternet Hizmetleri
    web. ART Projection | İnternet Hizmetleri
    mail. iletisim@artprojection.net
    msn. rmz@artprojection.net
    tel. 0542 352 0542
    YS. Yer Sağlayısı faaliyet belgemiz hakkında bilgi@tib.gov.tr adresinden bilgi edinebilirsiniz.
  • 09-04-2009, 19:56:32
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Önemli olan ne barındıracağınızdır, onların gereksinimleridir.

    vps.gen.tr :: yurt dışı vps