Arkadaşlar vps yi yeni alacam ama çok kararsızım hangi vps yi alsam diye düşünüyorum lin mi? win mi? diye yardımcı olursanız sevinirim ve aralarındaki farklar nelerdir? bide win de normal masaustun oluyormus sanırsam lin de de öle masaustu varmı?çok teşekkür ederim şimdiden