infobilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linux'a SSH ile erişim sağlarsınız.Windows'ta ise uzak masaüstü bağlantısı ile kendi pcnizi yönetiyormuş gibi yönetebilirsiniz.Windows genellikle asp ve asp.net sistemlerinden üst düzey performans verebilir.Linuxta ise Php uygulamalarını sorunsuzca çalıştırabilir aynı zamanda Seo özelliğini kullanabilirsiniz Windowsta seo yoktur.( Asp sistemlerde 404 sayfası ile yapılabilir ).
Şuanda en çok tutulan linuxtur.Tabi hangisini alacağınız sizin kararınızı kalmış.Daha çok hangi web yazılımlarını kullanıyorsanız , buna göre bir seçim yapabilirsiniz.
Saygılar...
çok teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için benim genellikle forum olur bazende sırket sıtesı olacak vps de ve bırde ben vps yabancıyım fasla bır bılgım yok lınux da kodları fazla bılmıyorum neyı nasıl yapılacagını ama wındows da masaustu kullanıyormussun gıbı bır olay varmıs benım ıcın oyle bırsey kolay olur yada lınux da da varmı o masaustu olayı?