• 21-02-2009, 00:07:06
    #19
    Üyeliği durduruldu
    evet forumlarda şöle bir hava yaratılmak isteniyor,

    neymiş müşterinin istediği ne göre teklif vericekmişsin onun istediği fiyata ürün satıcaksın olurmu öle şey biton dengesiz adam gelıyor bu foruma adam 5 tl reseller istiyor fiyat kırıp duruyorlar + ucuz vermek dolandırıcılığıda arttırı nedir mantık çocun 20 tl okul harçlığı var bir nevi kumar oynım dicek tutarsa kazanırım tutmazsa aç kalırım alıyor bi reseller bi vps herneyse satıyor birkaç kişiye daha sonra ortadan kayboluyor bir nevi kumar yani balık kancaya takılırsa bunun örnekleri var muhakak bunları yaşıyanlarda vardır .-.-.-.

    benim sizlerden ürün satıcılarından birkaç ricam var ücret almadan ürün vermeyin verdiğiniz adamlarada dikkat edin gözünüz açık olsun
  • 21-02-2009, 00:12:10
    #20
    Kurumsal Üye
    Sadece ürün piyasa fiyatına göre pahalı dedim, @trickster'in ucuz vpsler hakkında yazdığı mesajada cevap verdim kendimi birazda zorunlu hissettiğim için.

    Egedatacenter'a hayırlı satışlar diliyorum.
  • 21-02-2009, 09:20:23
    #21
    EgeDataCenter sizi gerçekten kutluyorum.Zaten firma olarak tanıdığım bir yerden bir yetkiliyi bu forumda görmek ve bu piyasada çoluk çocuk olarak nitelendirdiğim ve anladım ki sadece sunucu alan yada kiralayarak sürekli load sorunlarını aldıgı yere ticket atarak bu vps hizmetlerinin 1 gb lısını çok dandik rakamlara verenler var Yani buradan bilgili olduğunuz belli zaten.

    Ayrıca kaçmaz. Ama çoluk çocuk olup her ticketta bu vps sunucu neden down oldu x bey diye dert yanan vps satıcıları varken kaçar dersiniz tabi

    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10TL'ye hizmet verenler bu dediklerinizi anlayamaz...
    + 1. 5000 Kez anlatıyorum ama aldığım yanıtlar o kadar komik ki , ben diyorum Ankara o diyor burası kara gibi. Birşey tartışamaya bile gelinmiyor çünkü hali hazır herşey veriliyor bu adamlara. İş bilmez , ticaret bilmez geçim bilmez.. Birşey bilmez yani site kur , x abin sana hypervm kursun satmaya başla sonra devret diğer servisleri sonra bunları da devret sonra hosting şikayetleri kategorisi. Sonrada işi bilen bu adam burada bu vps yi 60$ a satamaz. Neden ? Hep bu malların yüzünden
  • 21-02-2009, 09:58:19
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O fiyata kaçar, merak etmeyin
    Şu anki piyasada o fiyata 1GB ramli vpsler satılıyor.

    tam ben diycektim.
  • 21-02-2009, 15:55:37
    #23
    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10TL'ye hizmet verenler bu dediklerinizi anlayamaz...
    Kısa ve öz olarak çok güzel belirtmişsin @trickster.
  • 21-02-2009, 17:37:38
    #24
    Oyle bir kacarki 60 dolara 256 ram he
  • 21-02-2009, 18:27:03
    #25
    Kurumsal Üye
    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EgeDataCenter sizi gerçekten kutluyorum.Zaten firma olarak tanıdığım bir yerden bir yetkiliyi bu forumda görmek ve bu piyasada çoluk çocuk olarak nitelendirdiğim ve anladım ki sadece sunucu alan yada kiralayarak sürekli load sorunlarını aldıgı yere ticket atarak bu vps hizmetlerinin 1 gb lısını çok dandik rakamlara verenler var Yani buradan bilgili olduğunuz belli zaten.
    Ayrıca kaçmaz. Ama çoluk çocuk olup her ticketta bu vps sunucu neden down oldu x bey diye dert yanan vps satıcıları varken kaçar dersiniz tabi
    + 1. 5000 Kez anlatıyorum ama aldığım yanıtlar o kadar komik ki , ben diyorum Ankara o diyor burası kara gibi. Birşey tartışamaya bile gelinmiyor çünkü hali hazır herşey veriliyor bu adamlara. İş bilmez , ticaret bilmez geçim bilmez.. Birşey bilmez yani site kur , x abin sana hypervm kursun satmaya başla sonra devret diğer servisleri sonra bunları da devret sonra hosting şikayetleri kategorisi. Sonrada işi bilen bu adam burada bu vps yi 60$ a satamaz. Neden ? Hep bu malların yüzünden
    İşte tek sorun bu zaten. İşi bilende bilmeyende satış yapabiliyor. Bilinçli müşteriler için elbette sorun yok fakat özellikle piyasayı R10'dan ibaret zannedenler için fiyat aşırı derecede pahalı geliyor. Hatırlıyorumda 2 sene önce sendede fiyatlar şu anki fiyatlardan pahalıydı,çünki o zamanlar piyasa bu şekilde değildi ve o vpsler ucuz bile sayılırdı. Piyasa düştükçe herkes mecburen fiyatı aşağı çekmeye başlıyor bir taraftan.

    Neyse Egedatacenter'ın satış konusunda bunları konuşmak biraz yanlış kaçacak. Tartışmak isteyen varsa (bence son günlerde bu tür konular çok konuşuluyor, tartışmak gerek) bir konu açıp tartışalım.