evet forumlarda şöle bir hava yaratılmak isteniyor,
neymiş müşterinin istediği ne göre teklif vericekmişsin onun istediği fiyata ürün satıcaksın olurmu öle şey biton dengesiz adam gelıyor bu foruma adam 5 tl reseller istiyor fiyat kırıp duruyorlar + ucuz vermek dolandırıcılığıda arttırı nedir mantık çocun 20 tl okul harçlığı var bir nevi kumar oynım dicek tutarsa kazanırım tutmazsa aç kalırım alıyor bi reseller bi vps herneyse satıyor birkaç kişiye daha sonra ortadan kayboluyor bir nevi kumar yani balık kancaya takılırsa bunun örnekleri var muhakak bunları yaşıyanlarda vardır .-.-.-.
benim sizlerden ürün satıcılarından birkaç ricam var ücret almadan ürün vermeyin verdiğiniz adamlarada dikkat edin gözünüz açık olsun