ThreeG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
izmirli arkadaşımız ve değerli üyeler;
biz firmamız adına kampanyamızı yapmışız ürünü tanıtmışız kurumsal kimliğimiz ile bizden talebi olacaklara hizmete hazırız.
Bizden ürünü alırlar yada almazlar size nedir ? Bu ürünü eleştirecek kişi varsa satıcı veya firmayım diyenler değil.!! burada ürünü alacak kişi olmalıdır.
lütfen saygınlığımızı kaybetmiyelim.her kes işine gücüne baksın biz kimsenin sattığını hiç bir şekilde yorumlamayız kritik yapmayız, ne ticari mantığımız nede karakterimiz bunu kabul etmez.
iyi çalışmalar

deneme amaclı ama ben guvenıyorum ege dc kalıtesıne pahalıda olsa.unutmadan fıyatları artık 60 usd degıl ındı zaten normal fıyatlarda 35-40 tl cıvarında