EgeDataCenter sizi gerçekten kutluyorum.Zaten firma olarak tanıdığım bir yerden bir yetkiliyi bu forumda görmek ve bu piyasada çoluk çocuk olarak nitelendirdiğim ve anladım ki sadece sunucu alan yada kiralayarak sürekli load sorunlarını aldıgı yere ticket atarak bu vps hizmetlerinin 1 gb lısını çok dandik rakamlara verenler var Yani buradan bilgili olduğunuz belli zaten.

Ayrıca kaçmaz. Ama çoluk çocuk olup her ticketta bu vps sunucu neden down oldu x bey diye dert yanan vps satıcıları varken kaçar dersiniz tabi

trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10TL'ye hizmet verenler bu dediklerinizi anlayamaz...
+ 1. 5000 Kez anlatıyorum ama aldığım yanıtlar o kadar komik ki , ben diyorum Ankara o diyor burası kara gibi. Birşey tartışamaya bile gelinmiyor çünkü hali hazır herşey veriliyor bu adamlara. İş bilmez , ticaret bilmez geçim bilmez.. Birşey bilmez yani site kur , x abin sana hypervm kursun satmaya başla sonra devret diğer servisleri sonra bunları da devret sonra hosting şikayetleri kategorisi. Sonrada işi bilen bu adam burada bu vps yi 60$ a satamaz. Neden ? Hep bu malların yüzünden