• 21-07-2008, 13:12:58
    #37
    projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kod yazmayı bilirsen MySQL sistemde en az ram ve cpu yiyen program olur.

    Ama siz alışmışsınız MySQL'in kasmasına.
    hemende eziyosun be abi bizde insanız
  • 21-07-2008, 15:51:40
    #38
    Üyeliği durduruldu
    ben şahsen almayı düşünüyorum Harun bey ile daha onceden konustuk bu konuyu bence 4 4lük ersin beyi burada tebrik etmek gerekir.
  • 21-07-2008, 17:13:02
    #39
    Tamamda tam sürüm ne zaman çıkıcak bekliyoruz
  • 21-07-2008, 18:21:20
    #40
    Alıcıları değil de vericileri görüyoruz. Ayar vericilerden cevap bekliyorum, bedavaymış işte göstersinler. Biz de milleti kandırmayalım.
  • 21-07-2008, 18:30:50
    #41
    projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıcıları değil de vericileri görüyoruz. Ayar vericilerden cevap bekliyorum, bedavaymış işte göstersinler. Biz de milleti kandırmayalım.
    Ersin Bey,

    Boşver onları. Bu zamana kadar paylaşılsaydı. Birisi bir şeyler başarınca nedendir bu ezme çabası anlayamadım.

    Ayrıca API'ler workstation'da çalışmıyor. ESX ile çalışmakta..

    Q6600 ve üzeri işlemcilerde ESX'in performansını görebilirsiniz

    Blade dışı yalan oluyor ESX
  • 21-07-2008, 18:35:06
    #42
    Kurumsal PLUS
    Bir arkadaş firma ESX lisansı almıştı 4000$ ye ve inanılmaz çalışıyor.. Virtuozzo gibi herşeyini limitleyebiliyorsunuz Ancak ESX denilen sistemi böyle Q6600 gibi bir makinaya falan kurarasanız sisteme yazık edersiniz Blade veya Xeon E5450 x 4 cpu bir makinaya kurmak daha mantıklı olur.

    Reboot projesine gelince eğer wmvare yi Linux üzerine kuruyorsanız ssh dan bu işlemi yapan üstelik ana makinaya bağlı kalmadan yapan bir sistem geliştirmek çok basit php nin exec veya system komutlarını kullanarak SSH a veri gönderebilirsiniz.

    Aynı şekilde windows cmd üzerinden de bu yapılaibliyor olması gerekir.

    Bir WMVARE VPS çalışmaya başladıgında PID numarası vmware nin kurulu oldugu vps dosyalarının içinde yer alan log dosyasına yazılır.. bu log dosyası sayesinde cmd den işlemi bulmak sonlandırmak yeniden başlatmak gibi işlemler yapılabilir.
  • 21-07-2008, 18:45:00
    #43
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaş firma ESX lisansı almıştı 4000$ ye ve inanılmaz çalışıyor.. Virtuozzo gibi herşeyini limitleyebiliyorsunuz Ancak ESX denilen sistemi böyle Q6600 gibi bir makinaya falan kurarasanız sisteme yazık edersiniz Blade veya Xeon E5450 x 4 cpu bir makinaya kurmak daha mantıklı olur.
    Reboot projesine gelince eğer wmvare yi Linux üzerine kuruyorsanız ssh dan bu işlemi yapan üstelik ana makinaya bağlı kalmadan yapan bir sistem geliştirmek çok basit php nin exec veya system komutlarını kullanarak SSH a veri gönderebilirsiniz.
    Aynı şekilde windows cmd üzerinden de bu yapılaibliyor olması gerekir.
    Bir WMVARE VPS çalışmaya başladıgında PID numarası vmware nin kurulu oldugu vps dosyalarının içinde yer alan log dosyasına yazılır.. bu log dosyası sayesinde cmd den işlemi bulmak sonlandırmak yeniden başlatmak gibi işlemler yapılabilir.
    Güzel Bir Düşünce Osman ama pid no ile yapılan birşey değil ayrıca pid no ile nasıl reset attırabilirsin bilmiyorum öğretirmisin
  • 21-07-2008, 18:47:56
    #44
    Kurumsal PLUS
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel Bir Düşünce Osman ama pid no ile yapılan birşey değil ayrıca pid no ile nasıl reset attırabilirsin bilmiyorum öğretirmisin
    Linux da bu basit ama windows bilmiyorum genelde siz workstation kullanıyorsunuz ama linux da onu kullanamazsınız linux da crack i olmadıgından windows da nasıl PID e reset atılır bilmiyorum valla ersin bilir