DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel Bir Düşünce Osman ama pid no ile yapılan birşey değil ayrıca pid no ile nasıl reset attırabilirsin bilmiyorum öğretirmisin
Linux da bu basit ama windows bilmiyorum genelde siz workstation kullanıyorsunuz ama linux da onu kullanamazsınız linux da crack i olmadıgından windows da nasıl PID e reset atılır bilmiyorum valla ersin bilir