projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alıcıları değil de vericileri görüyoruz. Ayar vericilerden cevap bekliyorum, bedavaymış işte göstersinler. Biz de milleti kandırmayalım.
Ersin Bey,

Boşver onları. Bu zamana kadar paylaşılsaydı. Birisi bir şeyler başarınca nedendir bu ezme çabası anlayamadım.

Ayrıca API'ler workstation'da çalışmıyor. ESX ile çalışmakta..

Q6600 ve üzeri işlemcilerde ESX'in performansını görebilirsiniz

Blade dışı yalan oluyor ESX