Konu
VMWare Kontrol Paneli Projesi - Görüşler
21-07-2008, 18:21:20
#40
projeproje
Alıcıları değil de vericileri görüyoruz. Ayar vericilerden cevap bekliyorum, bedavaymış işte göstersinler. Biz de milleti kandırmayalım.