• 15-06-2016, 04:04:44
    #1
    merhaba arkadaşlar vaktinizi almadan kısaca özetlemek gerekirse son zamanlarda ali veli nin vergi levhasıyla firma olmuş iştirak iştirak ya sen neyin iştirakısın kardeş öyle vergi levhası alan adam salak ozaman ? oda gitsin sanayiden bi vergi levhası alsın onun iştirakıdır yazsın satış yapsın sitesinde başka hesap no yazar adres başka bilmem ne birde firmayım diye geçiniyorlar

    senin ne yatırımın var bu sektörde ki kendini firma görüyorsun? çoluk çocuk yüzünden bu işte yatırım yapan insanlar ekmek kazanamıyor belki sanane dersiniz ama gerçekten bu tür şeyleri göre göre sıkıldım kardeşim hevesini anlıyoruz evet fakat bu kadar da olmaz çok hevesliysen babanın adına aç vergi levhasını neden vergi kaçırarak iş yapıyorsun ki

    kimse yanlış anlamasın Vps bölümünde aktif konumuz bulunmuyor sadece içimden geldi söylemek istedim.

    çoluk çocuk çoluk çocuğa vergi levhasını kullandırtmasın iştirakları ortadan kaldırtalım yönetimin bu konuyla ilgilenmesini talep ediyorum şahsım adına eminim ki çoğu kişi destek verecektir.

    saygılarımla
    Misafir;
  • 15-06-2016, 04:12:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    mddata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar vaktinizi almadan kısaca özetlemek gerekirse son zamanlarda ali veli nin vergi levhasıyla firma olmuş iştirak iştirak ya sen neyin iştirakısın kardeş öyle vergi levhası alan adam salak ozaman ? oda gitsin sanayiden bi vergi levhası alsın onun iştirakıdır yazsın satış yapsın sitesinde başka hesap no yazar adres başka bilmem ne birde firmayım diye geçiniyorlar

    senin ne yatırımın var bu sektörde ki kendini firma görüyorsun? çoluk çocuk yüzünden bu işte yatırım yapan insanlar ekmek kazanamıyor belki sanane dersiniz ama gerçekten bu tür şeyleri göre göre sıkıldım kardeşim hevesini anlıyoruz evet fakat bu kadar da olmaz çok hevesliysen babanın adına aç vergi levhasını neden vergi kaçırarak iş yapıyorsun ki

    kimse yanlış anlamasın Vps bölümünde aktif konumuz bulunmuyor sadece içimden geldi söylemek istedim.

    çoluk çocuk çoluk çocuğa vergi levhasını kullandırtmasın iştirakları ortadan kaldırtalım yönetimin bu konuyla ilgilenmesini talep ediyorum şahsım adına eminim ki çoğu kişi destek verecektir.

    saygılarımla
    Misafir;

    Çok doğru deyinmişsin o zaman herkes birbirinin üzerinden iştirak olayına dönsün. Aylık bir sürü vergisiydi osuydu busuydu ödeme yapmıyalım az önce birisini gönderdik umarım yetkililerin biraz ilgilenmeleri durumunda tamamından temizlenir ortalık.
  • 15-06-2016, 04:15:43
    #3
    evet gördüm hocam benim ne demek istediğimi umarım yönetim ve forum halkı doğru bir şekilde anlamıştır. yalnızca bizim değil tüm firmaların isteği üzerine yönetimin uygun göreceğini umuyorum. kimse afedersiniz ama salak değil bizde sizde herkes 10 20 lira ya domain açsın nerden gelirse gelsin sonuçta iştirakım olayı değil mi
    BuyukHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok doğru deyinmişsin o zaman herkes birbirinin üzerinden iştirak olayına dönsün. Aylık bir sürü vergisiydi osuydu busuydu ödeme yapmıyalım az önce birisini gönderdik umarım yetkililerin biraz ilgilenmeleri durumunda tamamından temizlenir ortalık.
  • 15-06-2016, 04:22:57
    #4
    Platin üye
    Geçen hafta reseller kategorisinde konu açan bir çok kişi için işlem yapmıştı mod arkadaşlar.

    Bu kategorilere de sırasıyla geleceklerdir sanırım. O açıdan yönetimin gözünden kaçan bir şey yok. Sadece aşırı yoğunluktan ilgilenmeleri zaman alıyor diye düşünüyorum
  • 15-06-2016, 04:25:26
    #5
    sadece konu açanlara değil , vergi levhasını kullandırtanlara da yapılması gerek.
  • 15-06-2016, 04:29:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    mddata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece konu açanlara değil , vergi levhasını kullandırtanlara da yapılması gerek.
    O biraz sıkıntılı olucaktır, firma benim bilgim yok alakam yok diye işin içinden çıkabilir.
  • 15-06-2016, 04:33:30
    #7
    burası çocuk oyuncağı değil ki biri sizin vergi levhanızı kullansın illa ki vergi sahibi görecek ozaman sınırsız banlanmasını talep edebilir yani yeni üyeler dışında kimse bu riski almaz merak etmeyin
  • 17-06-2016, 00:10:27
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Çok doğru düşünmüzsünüz.Bizlerde var olan iştirak olayını bizlerde kaldırdık konu üzerine destek veriyorum.
  • 17-06-2016, 01:03:44
    #9
    Teşekkürler semih