mddata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece konu açanlara değil , vergi levhasını kullandırtanlara da yapılması gerek.
O biraz sıkıntılı olucaktır, firma benim bilgim yok alakam yok diye işin içinden çıkabilir.