merhaba arkadaşlar vaktinizi almadan kısaca özetlemek gerekirse son zamanlarda ali veli nin vergi levhasıyla firma olmuş iştirak iştirak ya sen neyin iştirakısın kardeş öyle vergi levhası alan adam salak ozaman ? oda gitsin sanayiden bi vergi levhası alsın onun iştirakıdır yazsın satış yapsın sitesinde başka hesap no yazar adres başka bilmem ne birde firmayım diye geçiniyorlar

senin ne yatırımın var bu sektörde ki kendini firma görüyorsun? çoluk çocuk yüzünden bu işte yatırım yapan insanlar ekmek kazanamıyor belki sanane dersiniz ama gerçekten bu tür şeyleri göre göre sıkıldım kardeşim hevesini anlıyoruz evet fakat bu kadar da olmaz çok hevesliysen babanın adına aç vergi levhasını neden vergi kaçırarak iş yapıyorsun ki

kimse yanlış anlamasın Vps bölümünde aktif konumuz bulunmuyor sadece içimden geldi söylemek istedim.

çoluk çocuk çoluk çocuğa vergi levhasını kullandırtmasın iştirakları ortadan kaldırtalım yönetimin bu konuyla ilgilenmesini talep ediyorum şahsım adına eminim ki çoğu kişi destek verecektir.

saygılarımla
Misafir;