evet gördüm hocam benim ne demek istediğimi umarım yönetim ve forum halkı doğru bir şekilde anlamıştır. yalnızca bizim değil tüm firmaların isteği üzerine yönetimin uygun göreceğini umuyorum. kimse afedersiniz ama salak değil bizde sizde herkes 10 20 lira ya domain açsın nerden gelirse gelsin sonuçta iştirakım olayı değil mi

Çok doğru deyinmişsin o zaman herkes birbirinin üzerinden iştirak olayına dönsün. Aylık bir sürü vergisiydi osuydu busuydu ödeme yapmıyalım az önce birisini gönderdik umarım yetkililerin biraz ilgilenmeleri durumunda tamamından temizlenir ortalık.