On3m adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vmware server ile adil kaynak dağıtımı ya da benzeri bölümleme vmware esx serverdaki gibi olmuyor.
62
●8.115

virtiozzo kullanmanın Kolay olduğunu burada acıklayacak biri varmı okadar çok övülüyor program neden kimse türkçe kullanımını anlatmıyor kaç kişi ben virtiozzoda herseyi yapabilirim diyebilir vps satmak 2 3 tuşa basıp kurmak olmamalı müsteri sizden extradan birşey istediğinde linux yada windows a girip kuramadıkdan sonra mutsuz müsterileri siz düşünün 
