• 22-03-2008, 16:18:18
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    On3m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wmware kullanıyorum toplamda 10 k hiti olmayan sitelerimi kaldıramıyor. bunun sebebi nedir 512 mb ram 2.4 ghz quad core işlemci var.
    Bunun birçok sebebi olabilir bunlardan en bilineni hizmet aldığınız firmanın HDD olarak tek bir disk üzerine birçok vps kurması olabilir, diğer bir durum ise vmware server yazılımı (ücretsiz) kullanılıyor olabilir.
    Vmware server ile adil kaynak dağıtımı ya da benzeri bölümleme vmware esx serverdaki gibi olmuyor.
  • 22-03-2008, 17:42:25
    #11
    bater_ist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun birçok sebebi olabilir bunlardan en bilineni hizmet aldığınız firmanın HDD olarak tek bir disk üzerine birçok vps kurması olabilir, diğer bir durum ise vmware server yazılımı (ücretsiz) kullanılıyor olabilir.
    Vmware server ile adil kaynak dağıtımı ya da benzeri bölümleme vmware esx serverdaki gibi olmuyor.
    Öncelikle Konuyu Açan Arkadaşa Teşekkürler Güzel bir konu sabitlenmesi gereken bir konu .

    Arkadaşın Sorunu Wmware ile değil Benim Makinelerimde barınıyor günün belli saatlerinde syn ataklar ile karşılasıyor. arkadaşın forum sitesi gerçekden güzel hit alan ve cpu ram kullanımları normal bir site yani 512 mb ram yetiyor fakat syn atacklarsa vps in donması cevap vermemesi gayet normal ram artışı yaptık sorunun donanımsal olduğunu düşünmüyorum. wmwarede en cok görülen şey swap yetmiyor diye makinenin kitlenmesidir fakat arkadaşda swap sorununu yok ethernet kullanımı tavan yapıyor Böyle Giderse Tr yerine almanya sunucumuza dosyalarını tasıyacagım sorunu kalmayacak.
  • 22-03-2008, 17:47:03
    #12
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Konuyu Açan Arkadaşa Teşekkürler Güzel bir konu sabitlenmesi gereken bir konu .

    Arkadaşın Sorunu Wmware ile değil Benim Makinelerimde barınıyor günün belli saatlerinde syn ataklar ile karşılasıyor. arkadaşın forum sitesi gerçekden güzel hit alan ve cpu ram kullanımları normal bir site yani 512 mb ram yetiyor fakat syn atacklarsa vps in donması cevap vermemesi gayet normal ram artışı yaptık sorunun donanımsal olduğunu düşünmüyorum. wmwarede en cok görülen şey swap yetmiyor diye makinenin kitlenmesidir fakat arkadaşda swap sorununu yok ethernet kullanımı tavan yapıyor Böyle Giderse Tr yerine almanya sunucumuza dosyalarını tasıyacagım sorunu kalmayacak.
    Bu konuda hem performansları da tartışabiliriz. Mesela yapı olarak ne kullanıyorsunuz? Yani sanallaştırma yazılımı olarak?
  • 22-03-2008, 18:08:49
    #13
    bater_ist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda hem performansları da tartışabiliriz. Mesela yapı olarak ne kullanıyorsunuz? Yani sanallaştırma yazılımı olarak?
    info@dhs.com.tr Buyrun Ekleyin Hem tanışmış oluruz hem konuyu kirletmeyiz
  • 22-03-2008, 18:14:38
    #14
    Forumda Virtuozzo vps satan baya firma var onlarda bi bakıma haklı
    çünki Virtuozzo lisansı remote reb vs.. paneli eklentileri ile 150 ytl q6600 makinadan aşşa kurtarmaz 300 de ona desek aylık kirasi 450 ytl giderleri var

    en az 15 vps açması lazımkı bi şeyler bıraksın büyümesi için

    wmware de yaptığını düşünün bu işi 8gb ramli makinaya 10 vps açsa ansızın bi vps saldırı yese tüm sunucu etkilenir mutsuz müşteriler düşünmek bile istemiyorum sonrasını

    Virtuozzo da bu olay yok tutulmasının en büyük sebebi bence bu....
  • 22-03-2008, 18:21:20
    #15
    The_Ptah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda Virtuozzo vps satan baya firma var onlarda bi bakıma haklı
    çünki Virtuozzo lisansı remote reb vs.. paneli eklentileri ile 150 ytl q6600 makinadan aşşa kurtarmaz 300 de ona desek aylık kirasi 450 ytl giderleri var

    en az 15 vps açması lazımkı bi şeyler bıraksın büyümesi için

    wmware de yaptığını düşünün bu işi 8gb ramli makinaya 10 vps açsa ansızın bi vps saldırı yese tüm sunucu etkilenir mutsuz müşteriler düşünmek bile istemiyorum sonrasını

    Virtuozzo da bu olay yok tutulmasının en büyük sebebi bence bu....
    Yani burada vmware server yapısı kullanılıyorsa dediğiniz doğru yani bir sunucu saldırı yediğinde işlemci limitlenemediği için bütün sunucular etkilenir fakat durum sadece vmware serverda böyle diğer vmware ürünlerinde durum çok farklı...
  • 22-03-2008, 18:22:51
    #16
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    info@dhs.com.tr Buyrun Ekleyin Hem tanışmış oluruz hem konuyu kirletmeyiz
    aslında burada tartışsak daha iyi olur hem herkes bilgilenmiş olur ne nedir ne değildir konusunda.
  • 22-03-2008, 18:23:54
    #17
    The_Ptah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda Virtuozzo vps satan baya firma var onlarda bi bakıma haklı
    çünki Virtuozzo lisansı remote reb vs.. paneli eklentileri ile 150 ytl q6600 makinadan aşşa kurtarmaz 300 de ona desek aylık kirasi 450 ytl giderleri var
    en az 15 vps açması lazımkı bi şeyler bıraksın büyümesi için
    wmware de yaptığını düşünün bu işi 8gb ramli makinaya 10 vps açsa ansızın bi vps saldırı yese tüm sunucu etkilenir mutsuz müşteriler düşünmek bile istemiyorum sonrasını
    Virtuozzo da bu olay yok tutulmasının en büyük sebebi bence bu....
    Tam Tersi

    wmware de hesabı kapatırsın durdurursun etherneti kapatırsın acarsın botnetden kurtulursun remote olayı yok virtiozo ana makine kaynaklarını kullanır plesk panel mesela saldırı gelirse veya ana makinede yanlış işlem yaptınız plesk paneliniz bozuldu ne yapacaksınız virtiozzo kullanmanın Kolay olduğunu burada acıklayacak biri varmı okadar çok övülüyor program neden kimse türkçe kullanımını anlatmıyor kaç kişi ben virtiozzoda herseyi yapabilirim diyebilir vps satmak 2 3 tuşa basıp kurmak olmamalı müsteri sizden extradan birşey istediğinde linux yada windows a girip kuramadıkdan sonra mutsuz müsterileri siz düşünün

    https://www.r10.net/vps-hosting/13637...ml#post1616337 burayı biraz oku arkadasım
  • 22-03-2008, 18:52:30
    #18
    Neredeyse hepsini denedim
    HyperVM Kalmıştı Virt.. çok benzer yönleri var.
    P4 3.2
    2 Gb ramli makina üzerinde
    1gb ramden 4 vps açık centos / cpanel
    toplamda 7 8 k tekil var load 1 in altında
    wmware de bunu yapmak imkansız
    2 ay kadar test edicem şu ana kadar kullandığım yazılımların arasında en iyisi diyebilirim....