Öncelikle Konuyu Açan Arkadaşa Teşekkürler Güzel bir konu sabitlenmesi gereken bir konu .
Arkadaşın Sorunu Wmware ile değil Benim Makinelerimde barınıyor günün belli saatlerinde syn ataklar ile karşılasıyor. arkadaşın forum sitesi gerçekden güzel hit alan ve cpu ram kullanımları normal bir site yani 512 mb ram yetiyor fakat syn atacklarsa vps in donması cevap vermemesi gayet normal ram artışı yaptık sorunun donanımsal olduğunu düşünmüyorum. wmwarede en cok görülen şey swap yetmiyor diye makinenin kitlenmesidir fakat arkadaşda swap sorununu yok ethernet kullanımı tavan yapıyor Böyle Giderse Tr yerine almanya sunucumuza dosyalarını tasıyacagım sorunu kalmayacak.
Bu konuda hem performansları da tartışabiliriz. Mesela yapı olarak ne kullanıyorsunuz? Yani sanallaştırma yazılımı olarak?