The_Ptah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda Virtuozzo vps satan baya firma var onlarda bi bakıma haklı
çünki Virtuozzo lisansı remote reb vs.. paneli eklentileri ile 150 ytl q6600 makinadan aşşa kurtarmaz 300 de ona desek aylık kirasi 450 ytl giderleri var
en az 15 vps açması lazımkı bi şeyler bıraksın büyümesi için
wmware de yaptığını düşünün bu işi 8gb ramli makinaya 10 vps açsa ansızın bi vps saldırı yese tüm sunucu etkilenir mutsuz müşteriler düşünmek bile istemiyorum sonrasını
Virtuozzo da bu olay yok tutulmasının en büyük sebebi bence bu....
Tam Tersi

wmware de hesabı kapatırsın durdurursun etherneti kapatırsın acarsın botnetden kurtulursun remote olayı yok virtiozo ana makine kaynaklarını kullanır plesk panel mesela saldırı gelirse veya ana makinede yanlış işlem yaptınız plesk paneliniz bozuldu ne yapacaksınız virtiozzo kullanmanın Kolay olduğunu burada acıklayacak biri varmı okadar çok övülüyor program neden kimse türkçe kullanımını anlatmıyor kaç kişi ben virtiozzoda herseyi yapabilirim diyebilir vps satmak 2 3 tuşa basıp kurmak olmamalı müsteri sizden extradan birşey istediğinde linux yada windows a girip kuramadıkdan sonra mutsuz müsterileri siz düşünün

https://www.r10.net/vps-hosting/13637...ml#post1616337 burayı biraz oku arkadasım