resellerim vardı VPS aldım ve sitelerimi sorunsuzca tasımak istiyorum.. Hepsinin yedeklerini aldım ve SSH ile yeni actıgım domainlere çektim.
vps paneline root kullanıcı adı ile girip.
cd /home/derskoli/ ile derskoli hostuna girdim.
daha sonra
tar -zxvf backup*.tar.gz
ile dosyayı açtım ama normal ftpden extract etmekle bu komutu kullanmak arasında pek bir fark olmadı..

Kısaca biri nerde yanlış yaptıgımı anlatabilir mi site tasıma yazılarınıda okudum ama bir yerde yanlış yapıyorum sanırım.
Birde yedeğin içine baktıgımda bir sürü dosya var , normalde hostun içide bukadar dosya yok ..

Kafam karıştı. Yardım edebilecek biri varmı acaba..
yazıyor
