Hepsinin yedeklerini aldım ve SSH ile yeni actıgım domainlere çektim zaten.
İlk sorumda bunun üzerine idi zaten.
tar -zxvf backup*.tar.gz ile dosyayı açıyorum yukarıdaki mesajımımdaki resime bakarsanız biryerlerde yanlış yapıyorum ama nerde?
Arkadaşım full yedekleri sunucuya çekince ssh'dan açmıcaksınız yedekleri, domainleri ellede açmıcaksınız Backup kısmından restore ediceksiniz.