Reselleri full yedek alamazsınız, tüm siteleri cpanellerine girerek full backup alabilirsiniz.
Hepsinin yedeklerini aldım ve SSH ile yeni actıgım domainlere çektim zaten.
İlk sorumda bunun üzerine idi zaten.
tar -zxvf backup*.tar.gz ile dosyayı açıyorum yukarıdaki mesajımımdaki resime bakarsanız biryerlerde yanlış yapıyorum ama nerde?