RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reselleri full yedek alamazsınız, tüm siteleri cpanellerine girerek full backup alabilirsiniz.
Hepsinin yedeklerini aldım ve SSH ile yeni actıgım domainlere çektim zaten.
İlk sorumda bunun üzerine idi zaten.

tar -zxvf backup*.tar.gz ile dosyayı açıyorum yukarıdaki mesajımımdaki resime bakarsanız biryerlerde yanlış yapıyorum ama nerde?