Resellerden VPS 'e - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Resellerden VPS 'e
10
●
956
R10.net
Sunucu & Web Hosting
VDS (Sanal Sunucu)
Resellerden VPS 'e
1
2
10-02-2008, 04:48:26
#10
varyemez
Çok site yoksa ve cpanelden otomatik taşınmıyorsa eski bildiğimiz manuel yöntemle taşımak en mantıklısı.
10-02-2008, 04:54:54
#11
RoMeO
Üyeliği durduruldu
saol @varyemez halletim..
root kullanıcı adıyla baglanmadıgım için home dizinine atamıyordum.
+
ilk önce hesapları açıp sonra tasımayı denemiştim. Hesapları acmadan tasınması gerekiyormuş ..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler