VDS - Panel İhtiyacı
13
●1.134
- 28-12-2013, 20:05:19Hocam ben 5$ lisans görmedim, sitelerinide inceledim göremedim öyle birşey varsa bana göre uygun bir fiyat. Tam olarak link verir misiniz lütfen.7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arif abi evet lisans bittiğinde site açıktı zaten ama SSH bilgim pek olmadığından panel ihtiyacım oluyor. SSH bilgim olsa zaten panel kullanmazdım. Teşekkür ederim cevabın için.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikli olarak DirectAdmin sonrasında Plesk tercihimdir.sekiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM atan ve cevap yazan bütün arkadaşlara teşekkür ederim. Ama YilmazServers'dan memnunum Çağrı bey sağolsun her sorunum ile ilgilenip hatta üst üste format attığı bile oluyor. Çoğu firma bunu yapmaz. FiberDC Plesk Panel için yardımcı olabileceğini yazmış, koşulsuz bir şekilde. Kendisine de burdan teşekkür ediyorum. Şimdilik 7x24NET arkadaşımızın cevabını beklemekteyim. - 28-12-2013, 20:13:19Sipariş listesinde var mı tam olarak bilemedim fakat Code 500 License diye geçiyor.Risal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer listede yoksa kendilerine mail atarak sorabilirsiniz, ilgili lisansı nasıl alacağınıza dair.
Sezer. - 28-12-2013, 20:15:18Tum yorumlari okuyamadimda ucretsiz olan paneller var zpanel falan onlari kullanderim hosting firman destek vermezse yardimci olmaya calisirim kurulumunda falan
Eger win kullanicam dersen 10$ a Türkyapimi yanlis hatirlamiyosam maestropanel var pleks den daha saglam onu kullan derim bi yazilimci arkadasima kurdum sorunsuz kullaniyor 30 gunde deneme lisansi var
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi - 29-12-2013, 15:20:03DirectAdmin'i artık başka zamana kullanacağız, FiberDC sağolsun Plesk Panel için yardımcı oldu. İlginiz için teşekkürler.7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle ilginiz için teşekkürler ama daha önce Zpanel kullandım ve bana göre kullandığım paneller arasında en karışık olanı Zpanel'di ki 1 hafta durmadan silmek zorunda kalmıştım Zpanel'i diğerini de bilmiyorum maalesef.ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar FiberDC arkadaşımızın yardımı ile Lisanslı Plesk Panel kurdum ama Plesk Panelde bir türlü NS/DNS ayarlamalarını yapamadım bu konuda Lütfen biri yardımcı olabilir mi