Tum yorumlari okuyamadimda ucretsiz olan paneller var zpanel falan onlari kullanderim hosting firman destek vermezse yardimci olmaya calisirim kurulumunda falan

Eger win kullanicam dersen 10$ a Türkyapimi yanlis hatirlamiyosam maestropanel var pleks den daha saglam onu kullan derim bi yazilimci arkadasima kurdum sorunsuz kullaniyor 30 gunde deneme lisansi var
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi