7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sipariş listesinde var mı tam olarak bilemedim fakat Code 500 License diye geçiyor.

Eğer listede yoksa kendilerine mail atarak sorabilirsiniz, ilgili lisansı nasıl alacağınıza dair.

Sezer.
DirectAdmin'i artık başka zamana kullanacağız, FiberDC sağolsun Plesk Panel için yardımcı oldu. İlginiz için teşekkürler.



ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tum yorumlari okuyamadimda ucretsiz olan paneller var zpanel falan onlari kullanderim hosting firman destek vermezse yardimci olmaya calisirim kurulumunda falan

Eger win kullanicam dersen 10$ a Türkyapimi yanlis hatirlamiyosam maestropanel var pleks den daha saglam onu kullan derim bi yazilimci arkadasima kurdum sorunsuz kullaniyor 30 gunde deneme lisansi var
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Öncelikle ilginiz için teşekkürler ama daha önce Zpanel kullandım ve bana göre kullandığım paneller arasında en karışık olanı Zpanel'di ki 1 hafta durmadan silmek zorunda kalmıştım Zpanel'i diğerini de bilmiyorum maalesef.

Arkadaşlar FiberDC arkadaşımızın yardımı ile Lisanslı Plesk Panel kurdum ama Plesk Panelde bir türlü NS/DNS ayarlamalarını yapamadım bu konuda Lütfen biri yardımcı olabilir mi