DirectAdmin VDS lisansı 5$. Sanırım yeterince uygun bir rakam.
Kendi sitelerinden alabilirsiniz bu lisansı.
Hocam ben 5$ lisans görmedim, sitelerinide inceledim göremedim öyle birşey varsa bana göre uygun bir fiyat. Tam olarak link verir misiniz lütfen.
Lisans bittikten sonra lisans almak zorunda değilsiniz, sistem çalışmaya devam eder, ftp de işlem yapabilirsiniz sadece cpanele giriş yapamassınız. Site açma, veritabanı açma gibi işlemleri konsoldan komutlarla yapmanız gerekir.
Arif abi evet lisans bittiğinde site açıktı zaten ama SSH bilgim pek olmadığından panel ihtiyacım oluyor. SSH bilgim olsa zaten panel kullanmazdım. Teşekkür ederim cevabın için.
Webmin kullanabilirsiniz. Ben şahsen 1 senedir kullanıyorum hiç bir sorun ile karşılaşmadım.
Öncelikli olarak DirectAdmin sonrasında Plesk tercihimdir.
PM atan ve cevap yazan bütün arkadaşlara teşekkür ederim. Ama YilmazServers'dan memnunum Çağrı bey sağolsun her sorunum ile ilgilenip hatta üst üste format attığı bile oluyor. Çoğu firma bunu yapmaz. FiberDC Plesk Panel için yardımcı olabileceğini yazmış, koşulsuz bir şekilde. Kendisine de burdan teşekkür ediyorum. Şimdilik 7x24NET arkadaşımızın cevabını beklemekteyim.