REY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
CPU Aşma Sorunu?
18
●861
- 15-08-2013, 23:10:12Üyeliği durdurulduaşmanız normal yaptığınız işlem çok yüklü bir işlem
- 15-08-2013, 23:12:40Hocam aynı işlemi herkes yapıyor.Ben bu bilgiyi firmanın sahibinden aldım.Yani şöyl e dedi:"Bu programı herkes kullanıyor ve 1 cpuyu geçmiyorlar siz 4 cpu kullanıyorsunuz".Herkes aynı programı kullanıyor fakat ben adamlardan kat kat fazla cpu harcıyormuşum.Yani bu programı kullanan herkes cpuyu aşsa EYVALLAH programda sıkıntı var derim ama bu bana has.AnkProgram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2013, 23:14:21Üyeliği durduruldubaya encode sunucusu sattım inanın sandığınız gibi değil firmayıda tanımadığım için birşey söylemem normal olmazREY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2013, 23:25:42satış konusundaYNTPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşlemci : Dell R210 4x 3.2 Ghz
yazıyor hocam.
Limiti ise bilmiyorum. - 15-08-2013, 23:37:29Limitinizide öğrenirseniz iyi olur.REY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2013, 23:46:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.VDS mantığı çok daha farklıdır. Size satılırken yazan işlemci özelliklerine göre size MHZ tanınır. Genelde çoğu firmanın açıklama yapmaksızın satışlarında 1cpu=1000mhz olarak geçerlidir. Siz sunucu özelliklerine bakıyorsunuz.
Ayrıca satın aldığınız hizmet VDS ise kimse sizi bunun için uyaramaz.