REY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aynı işlemi herkes yapıyor.Ben bu bilgiyi firmanın sahibinden aldım.Yani şöyl e dedi:"Bu programı herkes kullanıyor ve 1 cpuyu geçmiyorlar siz 4 cpu kullanıyorsunuz".Herkes aynı programı kullanıyor fakat ben adamlardan kat kat fazla cpu harcıyormuşum.Yani bu programı kullanan herkes cpuyu aşsa EYVALLAH programda sıkıntı var derim ama bu bana has.
baya encode sunucusu sattım inanın sandığınız gibi değil firmayıda tanımadığım için birşey söylemem normal olmaz