aşmanız normal yaptığınız işlem çok yüklü bir işlem
Hocam aynı işlemi herkes yapıyor.Ben bu bilgiyi firmanın sahibinden aldım.Yani şöyl e dedi:"Bu programı herkes kullanıyor ve 1 cpuyu geçmiyorlar siz 4 cpu kullanıyorsunuz".Herkes aynı programı kullanıyor fakat ben adamlardan kat kat fazla cpu harcıyormuşum.Yani bu programı kullanan herkes cpuyu aşsa EYVALLAH programda sıkıntı var derim ama bu bana has.