• 10-03-2013, 00:44:48
    #1
    Arkadaşlar daha müşterisiyle nasıl konuşacağını bilmeyen ve kendini firma sanan bu sahışlarla ticaret yaparken dikkatli olun..buyrun online destek görüşmemizin özeti aşağıda..siz karan verin.ben 27 yaşında firma işleten biriyim ve müşterime hiç böyle konuşamadım.karşısında çocuk varmış gibi konuşmalar..almayacaksan alma falanlar..bu zihniyetle ticaret yapan birinden kesinlikle bişey ummayın..saygılar..

    You are now chatting with Yasin Poyraz (Satış Departmanı / Yasin)
    Yasin says:
    Merhabalar, Size bugün nasıl yardımcı olabilirim ?
    gökhan bayraktar says:
    merhaba yasin bey
    Yasin says:
    mrb
    gökhan bayraktar says:
    referansları inceledim teşekkürler
    gökhan bayraktar says:
    yanlız bi kaç şey sormak istiyorum
    gökhan bayraktar says:
    versiyon 1299 sanırım hepsinde
    gökhan bayraktar says:
    oyun da db lerde problem yaratacak açık bug varmıdır ?
    Yasin says:
    db lere karıskıoruz hocam onlar bizim işimiz degil
    Yasin says:
    ama editor var ücretle db editletebilrisiniz.
    gökhan bayraktar says:
    söylemek istediğim sizin kuracağınız db sorunsuz değil yani ?
    gökhan bayraktar says:
    benim db em yok
    Yasin says:
    bizim kurcagımız db %100 fixli degil
    Yasin says:
    %90 dır
    Yasin says:
    mutlka ufak tefek biiişileri vardır
    gökhan bayraktar says:
    anladım..peki event lar da herhangi bi problem var mı referanslarda birini inceledim
    gökhan bayraktar says:
    bişey yok gibiydi ama
    gökhan bayraktar says:
    bdw vb
    Yasin says:
    eventlerde zaten problem yok
    gökhan bayraktar says:
    hocam işin açıkçası ben güzel bi homeko db oyun kurmak istiyorum..+10 item +5 takı falan olacak.exp item zorluğunu kendim de ayarlarım.oyunu açmıcam zaten çalışıcam db üstünde falan..sıkıntısız aklımdaki sw yi kurabilirim sanırım
    Yasin says:
    cenk e yazın
    gökhan bayraktar says:
    ok tşkr
    Cenk says:
    buyrun
    Cenk says:
    buyrun
    gökhan bayraktar says:
    merhaba
    Cenk says:
    merhabakar
    gökhan bayraktar says:
    yasin arkadaşla görüşüyodum da size yazmamı söyledi
    gökhan bayraktar says:
    hocam şimdi ben güzel bi homeko db oyun kurmak istiyorum..+10 item +5 takı falan olacak.exp item zorluğunu kendim de ayarlarım.oyunu açmıcam zaten çalışıcam db üstünde falan..sıkıntısız aklımdaki sw yi kurabilirim sanırım ?
    Cenk says:
    evet buyrun
    Cenk says:
    sz bizden db mi edtlememizi istiyorunuz
    gökhan bayraktar says:
    yok hayır
    gökhan bayraktar says:
    sizin db niz de kapatamayacağımız açıklar var mı
    gökhan bayraktar says:
    benim elimde db yok
    gökhan bayraktar says:
    sizin kendi db nizi kurmanızı isticem
    Cenk says:
    kend editldimiz db yi makul bi fiyat karsılıgında editleyecez
    gökhan bayraktar says:
    yok anlatamadım db edit istemiyorum..ben aklımdaki db yi kendim editlicem sizin db niz üzerinden..öğrenmek istediğim sizin kuracağınız db de kapatamayacağımız problem yaratacak çok açık var mı ?
    Cenk says:
    bılemorum herkezkurdumuz db yı kontrol emedım
    gökhan bayraktar says:
    peki hocam sağol ben denemek için bi alım yapıcam zaten açmıcam oyunu aklımdakini kurana kadar.tşkr
    gökhan bayraktar says:
    kurulum ne kadar sürer ?
    Cenk says:
    15 dakıka <-- bunu dedikten sonra 15 dakika cevap alamadım zaten
    gökhan bayraktar says:
    peki sw files client editörler falan ne var içerikte ?
    gökhan bayraktar says:
    ?
    gökhan bayraktar says:
    birde satın al kısmında domain var onu nasıl yapıyoruz benim domain im yok
    gökhan bayraktar says:
    hocam cenk bey cevap vermiyo
    gökhan bayraktar says:
    satın al kısmında host name olayını nasıl yapıyoruz
    Yasin says:
    domaini ölesine bişi yaz
    Yasin says:
    öleisne bişi yaz
    gökhan bayraktar says:
    anladım
    gökhan bayraktar says:
    bide paket içeriğinde client falan varmıydı ?
    Yasin says:
    Hocam bakın orda
    Yasin says:
    hersey
    Yasin says:
    acık v enet yazıor
    Yasin says:
    bole sacma soruılar sormanıza gerek yok
    Yasin says:
    anladınızmı
    Yasin says:
    orda hersey acık ve net sekilde belli.
    gökhan bayraktar says:
    belli bişey yok kardeşim..ama boşver önemli değil sen müşterinle bu şekilde konuşursan baştan kaybedersin zaten.satın alacağım şeyi bilmek istiyorum normal olarak.ortalık *********** dolu kusura bakma sorularla rahatsızlık verdik iyi akşamlar.hayırlı satışlar
    Yasin says:
    alma arkadasım
    Yasin says:
    bole salakca sorualr sorcaksan alma
    Yasin says:
    orda hersey acık ve net
    Yasin says:
    sadece dolandırıcılar
    Yasin says:
    böle mal sorulara cvpv erir
    Yasin says:
    suanda firma ile goruusuryorsun
    Yasin says:
    ve benide sitemde hersey acık ve net sekilde yazıyor
    Yasin says:
    sordugun sorular sacma bi soru sana dedimki
    Yasin says:
    bastan komple kurup veiroruz
    Yasin says:
    db lerim
    Yasin says:
    %90 fixli
    Yasin says:
    hala soru ne sorurosun anlamadım
    gökhan bayraktar says:
    birincisi adam gibi konuş karşında çocuk yok..2 firma dediğin müşterisine saygılı anlayışlı olur..benimde firmam var 27 yaşında adamım..soru sorulduğunda sana SALAKça gelsede cevaplarsın müşterini memnun etmek için.ama adam gibi konuşmayı daha bilmiyosun..neyse gerek yok daha konuşmaya aldım cevabımı..hadi eyvallah kardeşim
  • 10-03-2013, 01:28:28
    #2
    Yanlış anlamayın ama 27 yaşında olduğunuzu belirtiyorsunuz ve gereksiz bir tartışmayıda buraya taşıyorsunuz bırakın onlar kendi ayıbıyla kalsın siz uğraşmayın zaman harcamaya değmez.
  • 10-03-2013, 01:44:27
    #3
    27 yaşında bilinçli bir kişiyim hocam ve konuşmayı okursanız arkadaşla tartışmadım.Sizin düşünceniz öyle olabilir fakat benim açımdan önemlidir.Neden yaptıkları ayıbı böyle firma yada şahıslarla ticaret yapmayı düşünen kişilere aktarmayayım?Ben yapılan konuşmadı ki saygısızlığı belirttim, gerisi yaptığı iş çok mühim değil..
  • 10-03-2013, 02:19:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Böyle bir yazıyı yazarak bilinçlendirdiğiniz için teşekkürler. Böyle insanlardan alışveriş yapmaya devam edersek ve gözyumarsak hiç bir zaman adam olmazlar..
  • 10-03-2013, 02:34:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    essa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yasin says:
    Suanda firma ile goruusuryorsun
    ...
  • 10-03-2013, 02:42:49
    #6
    pvp işiyle uğraşanların %90nı zaten poyrazbilişimi tanır. Siz pvp işinde yeni olduğunuz için tanışmanız yeni olmuş. Bulaşılmayacak tek firmadır.
    Sizin yazdıklarınıza gelince '' site açıcam ..... sitesi gibi olsun'' demişsiniz. Hiç bir firma içerikler için yardımcı olmaz. Ellerindeki hazır databaseler ile kurulumu yapar bırakırlar. Gerisi size kalmıştır.
  • 10-03-2013, 02:53:02
    #7
    Ücret vs almadan böylelerse ücreti aldıktan sonra ne olurdu ) ucuz kurtulmuşsunuz banada hergünn neler geliyor ama bütün soruları güzelce cevaplıyorum
  • 10-03-2013, 06:24:17
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun ne diyeyim ki allah ıslah etsin.
  • 12-03-2013, 10:58:53
    #9
    çok eski bi firmadır. 2010-11 civarıydı sanırım biz oynarken onlar fox teknoloji'nin scriptini kullanıyorlardı w-arez bi scriptti. şimdi whm'ye geçmişler . tamamen parası olana yönelik bir firmaydılar o zamanlar. demekki hala değişmemişler.