27 yaşında bilinçli bir kişiyim hocam ve konuşmayı okursanız arkadaşla tartışmadım.Sizin düşünceniz öyle olabilir fakat benim açımdan önemlidir.Neden yaptıkları ayıbı böyle firma yada şahıslarla ticaret yapmayı düşünen kişilere aktarmayayım?Ben yapılan konuşmadı ki saygısızlığı belirttim, gerisi yaptığı iş çok mühim değil..