Arkadaşlar daha müşterisiyle nasıl konuşacağını bilmeyen ve kendini firma sanan bu sahışlarla ticaret yaparken dikkatli olun..buyrun online destek görüşmemizin özeti aşağıda..siz karan verin.ben 27 yaşında firma işleten biriyim ve müşterime hiç böyle konuşamadım.karşısında çocuk varmış gibi konuşmalar..almayacaksan alma falanlar..bu zihniyetle ticaret yapan birinden kesinlikle bişey ummayın..saygılar..
You are now chatting with Yasin Poyraz (Satış Departmanı / Yasin)
Yasin says:
Merhabalar, Size bugün nasıl yardımcı olabilirim ?
gökhan bayraktar says:
merhaba yasin bey
Yasin says:
mrb
gökhan bayraktar says:
referansları inceledim teşekkürler
gökhan bayraktar says:
yanlız bi kaç şey sormak istiyorum
gökhan bayraktar says:
versiyon 1299 sanırım hepsinde
gökhan bayraktar says:
oyun da db lerde problem yaratacak açık bug varmıdır ?
Yasin says:
db lere karıskıoruz hocam onlar bizim işimiz degil
Yasin says:
ama editor var ücretle db editletebilrisiniz.
gökhan bayraktar says:
söylemek istediğim sizin kuracağınız db sorunsuz değil yani ?
gökhan bayraktar says:
benim db em yok
Yasin says:
bizim kurcagımız db %100 fixli degil
Yasin says:
%90 dır
Yasin says:
mutlka ufak tefek biiişileri vardır
gökhan bayraktar says:
anladım..peki event lar da herhangi bi problem var mı referanslarda birini inceledim
gökhan bayraktar says:
bişey yok gibiydi ama
gökhan bayraktar says:
bdw vb
Yasin says:
eventlerde zaten problem yok
gökhan bayraktar says:
hocam işin açıkçası ben güzel bi homeko db oyun kurmak istiyorum..+10 item +5 takı falan olacak.exp item zorluğunu kendim de ayarlarım.oyunu açmıcam zaten çalışıcam db üstünde falan..sıkıntısız aklımdaki sw yi kurabilirim sanırım
Yasin says:
cenk e yazın
gökhan bayraktar says:
ok tşkr
Cenk says:
buyrun
Cenk says:
buyrun
gökhan bayraktar says:
merhaba
Cenk says:
merhabakar
gökhan bayraktar says:
yasin arkadaşla görüşüyodum da size yazmamı söyledi
gökhan bayraktar says:
hocam şimdi ben güzel bi homeko db oyun kurmak istiyorum..+10 item +5 takı falan olacak.exp item zorluğunu kendim de ayarlarım.oyunu açmıcam zaten çalışıcam db üstünde falan..sıkıntısız aklımdaki sw yi kurabilirim sanırım ?
Cenk says:
evet buyrun
Cenk says:
sz bizden db mi edtlememizi istiyorunuz
gökhan bayraktar says:
yok hayır
gökhan bayraktar says:
sizin db niz de kapatamayacağımız açıklar var mı
gökhan bayraktar says:
benim elimde db yok
gökhan bayraktar says:
sizin kendi db nizi kurmanızı isticem
Cenk says:
kend editldimiz db yi makul bi fiyat karsılıgında editleyecez
gökhan bayraktar says:
yok anlatamadım db edit istemiyorum..ben aklımdaki db yi kendim editlicem sizin db niz üzerinden..öğrenmek istediğim sizin kuracağınız db de kapatamayacağımız problem yaratacak çok açık var mı ?
Cenk says:
bılemorum herkezkurdumuz db yı kontrol emedım
gökhan bayraktar says:
peki hocam sağol ben denemek için bi alım yapıcam zaten açmıcam oyunu aklımdakini kurana kadar.tşkr
gökhan bayraktar says:
kurulum ne kadar sürer ?
Cenk says:
15 dakıka
<-- bunu dedikten sonra 15 dakika cevap alamadım zaten
gökhan bayraktar says:
peki sw files client editörler falan ne var içerikte ?
gökhan bayraktar says:
?
gökhan bayraktar says:
birde satın al kısmında domain var onu nasıl yapıyoruz benim domain im yok
gökhan bayraktar says:
hocam cenk bey cevap vermiyo
gökhan bayraktar says:
satın al kısmında host name olayını nasıl yapıyoruz
Yasin says:
domaini ölesine bişi yaz
Yasin says:
öleisne bişi yaz
gökhan bayraktar says:
anladım
gökhan bayraktar says:
bide paket içeriğinde client falan varmıydı ?
Yasin says:
Hocam bakın orda
Yasin says:
hersey
Yasin says:
acık v enet yazıor
Yasin says:
bole sacma soruılar sormanıza gerek yok
Yasin says:
anladınızmı
Yasin says:
orda hersey acık ve net sekilde belli.
gökhan bayraktar says:
belli bişey yok kardeşim..ama boşver önemli değil sen müşterinle bu şekilde konuşursan baştan kaybedersin zaten.satın alacağım şeyi bilmek istiyorum normal olarak.ortalık *********** dolu kusura bakma sorularla rahatsızlık verdik iyi akşamlar.hayırlı satışlar
Yasin says:
alma arkadasım
Yasin says: bole salakca sorualr sorcaksan alma Yasin says:
orda hersey acık ve net
Yasin says:
sadece dolandırıcılar
Yasin says:
böle mal sorulara cvpv erir
Yasin says:
suanda firma ile goruusuryorsun
Yasin says:
ve benide sitemde hersey acık ve net sekilde yazıyor
Yasin says:
sordugun sorular sacma bi soru sana dedimki
Yasin says:
bastan komple kurup veiroruz
Yasin says:
db lerim
Yasin says:
%90 fixli
Yasin says:
hala soru ne sorurosun anlamadım
gökhan bayraktar says:
birincisi adam gibi konuş karşında çocuk yok..2 firma dediğin müşterisine saygılı anlayışlı olur..benimde firmam var 27 yaşında adamım..soru sorulduğunda sana SALAKça gelsede cevaplarsın müşterini memnun etmek için.ama adam gibi konuşmayı daha bilmiyosun..neyse gerek yok daha konuşmaya aldım cevabımı..hadi eyvallah kardeşim