çok eski bi firmadır. 2010-11 civarıydı sanırım biz oynarken onlar fox teknoloji'nin scriptini kullanıyorlardı w-arez bi scriptti. şimdi whm'ye geçmişler . tamamen parası olana yönelik bir firmaydılar o zamanlar. demekki hala değişmemişler.