• 13-12-2012, 20:16:33
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar az önce yeni bir lisans aldım.Malumunuz mevcut 5 sürümü şuan beta.

    Forum kurulacak site hitli güzel bir site,kullanıcıları küstürme gibi bir şansım pek yok.Siteye şuan direk vb 5 beta 21 sürümünü mü kurmalıyım yoksa sağlam olan 4.2.0 sürümünü mü bilemedim.

    O kadar para verdik 5'in imkanlarından da yararlanamak istiyorum ancak bu 21,22 diye gidecekse işimiz var gibime geliyor.Dosya mı atıcaz,tek tıkla mı upgrade yapıcaz kafa yoran işler olacak.

    4.2.0 kursam 5'e yükseltmek hatalara sebep olur mu bilmiyorum.Bana bir akıl verirseniz çok sevinirim.
  • 13-12-2012, 20:28:54
    #2
    3.8.x desem sorum bu değil diyeceksin.
    yükseltme işlemi biraz sıkıntılı olabiliyor hatalar illaki çıkabilir upgrade işlemi zahmetli iştir.

    Googleden araştırıp bulabilirsiniz.
  • 13-12-2012, 22:23:38
    #3
    Her zaman kararlı sürümü kurunuz vb5 şuan beta aşamasınada ve çok fazla hataları var vbulletin 4 kurarak başlamanızı tavsiye ederim zaten vb5 kararlı hale geldiğinde sorunsuz olarak günceleme yapılabilir.
  • 14-12-2012, 12:40:17
    #4
    Sağolun teşekkürler
  • 14-12-2012, 17:33:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    4 kur...

    ayarları içinde

    www.natux.net gir ilkini oku.
  • 17-12-2012, 19:36:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Xenforo şiddetle tavsiye edilir?