Arkadaşlar az önce yeni bir lisans aldım.Malumunuz mevcut 5 sürümü şuan beta.

Forum kurulacak site hitli güzel bir site,kullanıcıları küstürme gibi bir şansım pek yok.Siteye şuan direk vb 5 beta 21 sürümünü mü kurmalıyım yoksa sağlam olan 4.2.0 sürümünü mü bilemedim.

O kadar para verdik 5'in imkanlarından da yararlanamak istiyorum ancak bu 21,22 diye gidecekse işimiz var gibime geliyor.Dosya mı atıcaz,tek tıkla mı upgrade yapıcaz kafa yoran işler olacak.

4.2.0 kursam 5'e yükseltmek hatalara sebep olur mu bilmiyorum.Bana bir akıl verirseniz çok sevinirim.