Konu
4 mü 5 mi kurayım
13-12-2012, 20:28:54
#2
HiddeN_Ra
3.8.x desem sorum bu değil diyeceksin.
yükseltme işlemi biraz sıkıntılı olabiliyor hatalar illaki çıkabilir upgrade işlemi zahmetli iştir.
Googleden araştırıp bulabilirsiniz.