Konu
4 mü 5 mi kurayım
13-12-2012, 22:23:38
#3
Filmkolik
Her zaman kararlı sürümü kurunuz vb5 şuan beta aşamasınada ve çok fazla hataları var vbulletin 4 kurarak başlamanızı tavsiye ederim zaten vb5 kararlı hale geldiğinde sorunsuz olarak günceleme yapılabilir.