Arkadaşlar bazılarımız 3.8.4 versiyonu överken bazılarımız 3.8.7 yi övüyor,
r10 3.8.4 kullanıyor, bende şuanda 3.8.4 kullanıyorum acaba 3.8.7 ye geçmelimiyim?
3.8.4 mü, 3.8.7 mi?
12
●1.453
- 16-10-2012, 17:59:37Arada çok ufak farklar var, şuan aklımda değil. 3.8.4 güvenliğinden yani açıksız olmasından dolayı tercih ediliyor. Ben 3.8.7 geçtim şuan bir zafiyeti yok. Diğer yandan büyük sitelere bakacaksanız koskaca vBulletin.org 3.6.x kullanıyor. Yani güncellemek sizin seçiminize kalmış ama bana sorarsanız 3.8.4'ten 3.8.7'e geçmek için para ödemeniz gerekiyorsa boşverin.
(betalar hariç)