• 16-10-2012, 14:49:05
    #1
    Arkadaşlar bazılarımız 3.8.4 versiyonu överken bazılarımız 3.8.7 yi övüyor,

    r10 3.8.4 kullanıyor, bende şuanda 3.8.4 kullanıyorum acaba 3.8.7 ye geçmelimiyim?
  • 16-10-2012, 15:41:39
    #2
    Misafir
    3.8.7'ye upgrade şansın varsa güncelle bence. Ben de 3.8.4 kullanıyorum, ancak lisansım daha üst sürümleri desteklese 3.8.7'ye geçeceğim.
  • 16-10-2012, 17:59:37
    #3
    Arada çok ufak farklar var, şuan aklımda değil. 3.8.4 güvenliğinden yani açıksız olmasından dolayı tercih ediliyor. Ben 3.8.7 geçtim şuan bir zafiyeti yok. Diğer yandan büyük sitelere bakacaksanız koskaca vBulletin.org 3.6.x kullanıyor. Yani güncellemek sizin seçiminize kalmış ama bana sorarsanız 3.8.4'ten 3.8.7'e geçmek için para ödemeniz gerekiyorsa boşverin.
  • 16-10-2012, 19:08:23
    #4
    4.x versiyon benim lisans, 4 serisini sevmedigimden, 3.8.4 kurdum,sonra 3.8.7yi ovenler olunca kararsiz kaldim
  • 16-10-2012, 19:14:50
    #5
    güncel sürüm herzaman iyidir. 3.8.7
  • 16-10-2012, 19:46:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yüksek sürüm her zaman iyidir (betalar hariç)
  • 16-10-2012, 19:56:33
    #7
    Ruh
    Üyeliği durduruldu
    3.8.4 out 3.8.7 in ...
  • 16-10-2012, 20:44:47
    #8
    3.8.4 patch level 2
  • 16-10-2012, 21:06:33
    #9
    Ortalik kiziscak gibi:-)