Konu
3.8.4 mü, 3.8.7 mi?
16-10-2012, 14:49:05
#1
sCw
Arkadaşlar bazılarımız 3.8.4 versiyonu överken bazılarımız 3.8.7 yi övüyor,
r10 3.8.4 kullanıyor, bende şuanda 3.8.4 kullanıyorum acaba 3.8.7 ye geçmelimiyim?