Arkadaşlar bazılarımız 3.8.4 versiyonu överken bazılarımız 3.8.7 yi övüyor,

r10 3.8.4 kullanıyor, bende şuanda 3.8.4 kullanıyorum acaba 3.8.7 ye geçmelimiyim?