Konu
3.8.4 mü, 3.8.7 mi?
16-10-2012, 19:08:23
#4
sCw
4.x versiyon benim lisans, 4 serisini sevmedigimden, 3.8.4 kurdum,sonra 3.8.7yi ovenler olunca kararsiz kaldim