• 25-10-2012, 16:18:37
    #10
    3.8.7 patch level 2 kullanmaktayim. Tavsiye ederim, yüksek sürüm tercihimdir.
  • 25-10-2012, 17:03:22
    #11
    Bhtyr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.8.7 patch level 2 kullanmaktayim. Tavsiye ederim, yüksek sürüm tercihimdir.
    patch level 3 sürümüne upgrade etmenizi tavsiye ederim.

    NOT;
    r10.net 3.8.4 kullanıyor diye bir çok kullanıcı bu sürümü çok iyi bir sürüm olarak düşünmektedir, kesinlikle böyle bir durum yoktur, mantıksal hareket ederseniz bu sistemi kodlayan birden fazla coder neden 3.8.7 P.L-3 'de karar kıldı?

    3 sürümü kullanacaksanız mutlaka 3.8.7 P.L-3 kullanmanızı tavsiye ederim.

    Saygılar, hayırlı bayramlar, iyi forumlar...
  • 25-10-2012, 19:27:13
    #12
    3.8.6 PL 1 kullanıyorum. Ama her zaman için güncel sürüm kullanmak daha iyidir.
  • 02-11-2012, 12:51:56
    #13
    Mesut DOĞAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    patch level 3 sürümüne upgrade etmenizi tavsiye ederim.

    NOT;
    r10.net 3.8.4 kullanıyor diye bir çok kullanıcı bu sürümü çok iyi bir sürüm olarak düşünmektedir, kesinlikle böyle bir durum yoktur, mantıksal hareket ederseniz bu sistemi kodlayan birden fazla coder neden 3.8.7 P.L-3 'de karar kıldı?

    3 sürümü kullanacaksanız mutlaka 3.8.7 P.L-3 kullanmanızı tavsiye ederim.

    Saygılar, hayırlı bayramlar, iyi forumlar...
    Doğrudur hocam, katılıyorum. Bu zamana kadar hiç bir sorun yaşamadım sistemde. Kurulum sonrası alınan güvenlik önlemleri ve sürümün yüksek olması zaten herhangi bir kötü durumu engelliyor. P-L3 elimde yok şuan. Kolay kolay kurulum dosyaları indirmiyorum/almıyorum.