• 31-10-2010, 14:22:58
    #1
    arkadaşlar vbulletin 3.8.3 kullanıyorum sitemde vbulletinle tanışalı uzun bir süre olmadı ama anlamadığım bir nokta var şimdi



    üstteki yazıdada görüldüğü gibi 189 tane tablo olmuş bu 2 hafta önce 170 falanda ve siteye ne bir eklenti kurdum nede başka birşey yaptım. 3 gün öncesinde 180 taneydi 9 tane birden artmış. Bunlar neden olabilir bilen varmı acaba
  • 31-10-2010, 14:43:00
    #2
    Bende merak ediyorum benimde çogalık duruyor,eklentileri sildigimdede gitmiyorlar,
    Bide bazi tabloların boyutu çok fazla siteyi kasiyor geçen birini boşalttim site çok rahatladı,
    Bu tür boşaltılabilecek tablolar varsa söylerseniz sevinirim...
  • 31-10-2010, 15:34:51
    #3
    evet ya bazende diyorum sitede açık falanmı var girdiler bişeyler ekliyolar ama anlamıyorum vbulletinden
  • 31-10-2010, 15:42:32
    #4
    o fazlalıkları kaldır sorun olmaz
    makina yetersiz olduğu zaman myadminde sapıtıyor
  • 31-10-2010, 15:43:33
    #5
    Korkmayın açık felan yok. Bunları silebilirsiniz. vBulletinin en son sürümünü kurun tekrar aynı hatayı alırsanız buraya yazabilirsiniz. Aşağıda resmi sitenin bu konuyla ilgili tartışması.

    Resmi Site : http://www.vbulletin.com/forum/showt...e_temp_-tables
  • 31-10-2010, 16:05:29
    #6
    o tablolar haricide fazlalık var ama hangileri onları bimiyorum siteyi kurduk ayarlar eklenti vs vs toplam 168 170 falandı şuanda 189 o tablolardan 10 tane olsa 179 kalıyo yine 9 tane fazla ama hangileri fazla bilmiyorum
  • 31-10-2010, 18:10:50
    #7
    Korkma birşey olmaz. vBulletin son surumunu kullan.
  • 01-11-2010, 01:02:24
    #8
    son sürüm lisansı pahalı okadar para zor olur sistem çok büyürse alırız anca. Şuanda kaldırdım tabloları bi sıkıntı yaratmadı inş yaratmaz
  • 01-11-2010, 18:42:42
    #9
    YUNUSEMRE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korkmayın açık felan yok. Bunları silebilirsiniz. vBulletinin en son sürümünü kurun tekrar aynı hatayı alırsanız buraya yazabilirsiniz. Aşağıda resmi sitenin bu konuyla ilgili tartışması.

    Resmi Site : http://www.vbulletin.com/forum/showt...e_temp_-tables
    Silebilirsiniz diyorsunuz peki bunlar nedir ne işe yarar sonradan başımıza iş açmasın ?