Bende merak ediyorum benimde çogalık duruyor,eklentileri sildigimdede gitmiyorlar,
Bide bazi tabloların boyutu çok fazla siteyi kasiyor geçen birini boşalttim site çok rahatladı,
Bu tür boşaltılabilecek tablolar varsa söylerseniz sevinirim...