Konu
Tablolar kendini çoğaltıyo sanki
01-11-2010, 01:02:24
#8
GodLessTurtLe
son sürüm lisansı pahalı okadar para zor olur
sistem çok büyürse alırız anca. Şuanda kaldırdım tabloları bi sıkıntı yaratmadı inş yaratmaz