Tablolar kendini çoğaltıyo sanki - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tablolar kendini çoğaltıyo sanki
9
●
662
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Tablolar kendini çoğaltıyo sanki
1
2
01-11-2010, 19:43:35
#10
haXan1711
vB4.0.3 kullanıyorum. İlk zamanlar 190 taneydi geçen baktım 192 olmuş
Yerini sevdi heralde çoğalıyor
Şaka bir yana aaggregate_temp tabloları kendini çoğaltıyor. Bir zararı yok..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler