vB4.0.3 kullanıyorum. İlk zamanlar 190 taneydi geçen baktım 192 olmuş

Yerini sevdi heralde çoğalıyor

Şaka bir yana aaggregate_temp tabloları kendini çoğaltıyor. Bir zararı yok..