Konu
Tablolar kendini çoğaltıyo sanki
01-11-2010, 19:43:35
#10
haXan1711
vB4.0.3 kullanıyorum. İlk zamanlar 190 taneydi geçen baktım 192 olmuş
Yerini sevdi heralde çoğalıyor
Şaka bir yana aaggregate_temp tabloları kendini çoğaltıyor. Bir zararı yok..