orjinal vbulletin sitesini neden türkçe yapmazlar anlamam.. 3.8.x owned lisansım var ama 4.0.0' a guncelleme yaptım suan süper çalısıyor ama 4.0.5 e guncelleme cıkmadı admin panelinde devamlı guncelle diyor ama hala anlamadım.. 175 $ vercekmiyim anlamadımkı google translate cok kötü çeviriyor. yardımcı olabılırmısınız
Modules: vBulletin 3.x Forum (Owned)
Domain: http://www......
License Type: ...
Expires: Jan 01st '10
böyle bişey yazıyor..!
vbulletin upgrade sorunu ?
8
●294
- 08-08-2010, 00:36:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 08-08-2010, 00:41:40gelen giden bisey yok sadece ben siteyi upgrade etmek istiyorum ama hala guncelleme versiyonu indiremiyorum!
- 08-08-2010, 00:42:13Msnden eklerseniz yardımcı olabilirim (:caglar_berke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2010, 23:39:04arkadaşım bir sorum olacak 3.7.x den 3.8.x e direk dosyalar atılarak upgrade mümkünmü
veya aradaki versiyon farklılıkları sorun çıkarırmı
seriyi tek tek yüklerekmi yükseltebilirim 3.8.x e
yada direk 3.7.x dosyalarının üzerine 3.8.x dosyalarını yazdırarak upgrade yapmak doğrumu - 08-08-2010, 23:42:19Sainter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek tek uğraşmaya gerek yok. Eklentileri deaktif edin, 3.8 in dosyalarını FTP'e atın upgrade işlemine başlayın. - 08-08-2010, 23:43:29Direk dosyaları yükleyip güncelleyebilirsiniz ama eklentilerde sorun çıkmaması için önceden eklentilerinizi kaldırın.Sainter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güncellemeden sonra eklentilerinizin yeni sürümlerini yüklersiniz.