• 08-08-2010, 00:36:03
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    orjinal vbulletin sitesini neden türkçe yapmazlar anlamam.. 3.8.x owned lisansım var ama 4.0.0' a guncelleme yaptım suan süper çalısıyor ama 4.0.5 e guncelleme cıkmadı admin panelinde devamlı guncelle diyor ama hala anlamadım.. 175 $ vercekmiyim anlamadımkı google translate cok kötü çeviriyor. yardımcı olabılırmısınız

    Modules: vBulletin 3.x Forum (Owned)
    Domain: http://www......
    License Type: ...
    Expires: Jan 01st '10

    böyle bişey yazıyor..!
  • 08-08-2010, 00:39:23
    #2
    Tamamen gelen bu mudur ?
  • 08-08-2010, 00:41:40
    #3
    gelen giden bisey yok sadece ben siteyi upgrade etmek istiyorum ama hala guncelleme versiyonu indiremiyorum!
  • 08-08-2010, 00:42:13
    #4
    caglar_berke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelen giden bisey yok sadece ben siteyi upgrade etmek istiyorum ama hala guncelleme versiyonu indiremiyorum!
    Msnden eklerseniz yardımcı olabilirim (:
  • 08-08-2010, 00:43:31
    #5
    vBoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msnden eklerseniz yardımcı olabilirim (:
    ekledim..!
  • 08-08-2010, 23:39:04
    #6
    arkadaşım bir sorum olacak 3.7.x den 3.8.x e direk dosyalar atılarak upgrade mümkünmü

    veya aradaki versiyon farklılıkları sorun çıkarırmı

    seriyi tek tek yüklerekmi yükseltebilirim 3.8.x e

    yada direk 3.7.x dosyalarının üzerine 3.8.x dosyalarını yazdırarak upgrade yapmak doğrumu
  • 08-08-2010, 23:42:19
    #7
    Sainter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım bir sorum olacak 3.7.x den 3.8.x e direk dosyalar atılarak upgrade mümkünmü

    veya aradaki versiyon farklılıkları sorun çıkarırmı

    seriyi tek tek yüklerekmi yükseltebilirim 3.8.x e

    yada direk 3.7.x dosyalarının üzerine 3.8.x dosyalarını yazdırarak upgrade yapmak doğrumu

    Tek tek uğraşmaya gerek yok. Eklentileri deaktif edin, 3.8 in dosyalarını FTP'e atın upgrade işlemine başlayın.
  • 08-08-2010, 23:43:29
    #8
    Sainter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım bir sorum olacak 3.7.x den 3.8.x e direk dosyalar atılarak upgrade mümkünmü

    veya aradaki versiyon farklılıkları sorun çıkarırmı

    seriyi tek tek yüklerekmi yükseltebilirim 3.8.x e

    yada direk 3.7.x dosyalarının üzerine 3.8.x dosyalarını yazdırarak upgrade yapmak doğrumu
    Direk dosyaları yükleyip güncelleyebilirsiniz ama eklentilerde sorun çıkmaması için önceden eklentilerinizi kaldırın.

    Güncellemeden sonra eklentilerinizin yeni sürümlerini yüklersiniz.
  • 08-08-2010, 23:43:38
    #9
    Eray59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Tek tek uğraşmaya gerek yok. Eklentileri deaktif edin, 3.8 in dosyalarını FTP'e atın upgrade işlemine başlayın.
    Teşekkürler