arkadaşım bir sorum olacak 3.7.x den 3.8.x e direk dosyalar atılarak upgrade mümkünmü
veya aradaki versiyon farklılıkları sorun çıkarırmı
seriyi tek tek yüklerekmi yükseltebilirim 3.8.x e
yada direk 3.7.x dosyalarının üzerine 3.8.x dosyalarını yazdırarak upgrade yapmak doğrumu