Sainter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım bir sorum olacak 3.7.x den 3.8.x e direk dosyalar atılarak upgrade mümkünmü

veya aradaki versiyon farklılıkları sorun çıkarırmı

seriyi tek tek yüklerekmi yükseltebilirim 3.8.x e

yada direk 3.7.x dosyalarının üzerine 3.8.x dosyalarını yazdırarak upgrade yapmak doğrumu

Tek tek uğraşmaya gerek yok. Eklentileri deaktif edin, 3.8 in dosyalarını FTP'e atın upgrade işlemine başlayın.