arkadaşım bir sorum olacak 3.7.x den 3.8.x e direk dosyalar atılarak upgrade mümkünmü

veya aradaki versiyon farklılıkları sorun çıkarırmı

seriyi tek tek yüklerekmi yükseltebilirim 3.8.x e

yada direk 3.7.x dosyalarının üzerine 3.8.x dosyalarını yazdırarak upgrade yapmak doğrumu